TTV Sport Group: Jednička v pořádání úspěšných cyklistických akcí

O nás

Důvody proč spolupracovat s námi

Pracovníci TTV Sport Group působí na Českém reklamním trhu od jeho zrodu. S využitím dlouholetých zkušeností se ve své činnosti zaměřujeme na poskytování komplexních služeb z oblasti z marketingu, sponzoringu a reklamy zejména v souvislosti s organizací sportovních projektů.

Osobnosti organizačního teamu

Ján Svorada / Ředitel závodu
Legenda české cyklistiky, vítěz mnoha etap na nejprestižnějších světových cyklistických kláních včetně královské etapy na Champ Elysse při Tour de France. Člověk s velkým respektem jak v České Republice tak i ve světě.

Jaroslav Vašíček / Předseda organizačního výboru

Stojí za ním desítky výborně zorganizovaných cyklistických závodů. Záruka kvalitní a profesionální organizace závodů s inovativním pohledem na cyklistiku.

Mgr. Petr Procházka / Místopředseda organizačního výboru
Ředitel hotelové školy v Jeseníku, odborník v oblasti komunikace a marketingu.
PhDr. Lenka Sentivanová / Místopředsedkyně organizačního výboru
Vedoucí kanceláře závodů, zodpovědná za hladký průběh administrativní stránky závodů.

Jaromír Nadhajský / Jednatel a výkonný ředitel mediální agentury Media Walk

Mediální prezentace a propagace závodů.

 TTV Sport Group

  • je výhradním marketingovým partnerem a držitelem centrálních marketingových práv na Světový pohár v silniční cyklistice Czech Cycling Tour,
  • pořádá i další sportovní akce v oblasti cyklistiky,
  • komplexně realizuje sportovní, společenské akce a TV pořady.

TTV Sport Group nabízí svým partnerům

  • reklamní a mediální prezentace partnerů v rámci realizovaných projektů,
  • realizaci diváckých soutěží v souvislosti s těmito projekty,
  • produkční zajištění společensko – sportovních podniků tzv. na klíč,
  • obchodní využití událostí,
  • mediální plánování,
  • V.I.P. servis,
  • Event Marketing.

Partnerstvím a marketingovým spojením s projekty TTV Sport Group získáte

  • cílený nástroj marketingové komunikace s dopadem na pozitivní identifikaci značky nebo produktu,
  • posílení efektivní prezentace značky a produktů marketingovým propojením s prestižními sportovními či sportovně-společenskými podniky,
  • prezentace v médiích s celostátním rozsahem,
  • zpětnou vazbu ve formě cenných marketingových a obchodních dat.